Wij staan voor u klaar om u de beste service te verlenen bij elk schadegeval.Toegewijde schadebeheerders met de juiste kennis en vele jaren ervaring geven u persoonlijk advies en begeleiden u bij elk schadegeval van begin tot einde!

Bij een schadegeval is het belangrijk zo snel mogelijk contact met het kantoor op te nemen. Dit kan telefonisch, per e-mail of door langs te komen op kantoor. Samen met u bekijken we dan wat de beste aanpak is voor uw dossier en stellen we alles in het werk om zo snel mogelijk tot oplossingen te komen. Uw dossier wordt snel en proactief aangepakt. Ook tijdens expertises zijn onze zaakvoerders Guy Gobin en/of Karin Dolphen persoonlijk aanwezig om uw belangen optimaal te behartigen.

Maar ook buiten de kantooruren kan u 24u/24u – 7 dagen op 7 bij ons terecht via GSM bij ernstige en dringende schadegevallen. Bij pech, ongeval of reisbijstand kan u zeer praktisch terecht bij onze partner-verzekeraars, via hun permanente bijstandsnummers, hieronder opgenomen. En ten slotte bieden wij u ook de mogelijkheid om via deze website uw schadedossier reeds aan ons door te geven. Wij nemen daarna persoonlijk met u contact op via de weg die u verkiest : telefoon en/of via e-mail. Zo kunnen wij u weerom de persoonlijke service geven waar wij voor staan!

Dringende hulp

Tijdens de kantooruren krijgt u meteen de juiste persoon aan de lijn die u de beste service zal verlenen. Maar ook buiten de kantooruren kan u bij ons terecht via GSM bij ernstige en dringende schadegevallen.

  • 24u/24u – 7 dagen op 7
  • Persoonlijk
  • Met kennis en ervaring

Neem rechtstreeks contact op met uw bijstandsverzekeraar

Vooral bij pech of ongeval en bij immobiliteit van uw wagen is het zeer belangrijk dat u de sleping laat regelen door de speciale diensten van uw verzekeraar! Bij een ongeval is dat een gratis service die de Maatschappijen u aanbieden op voorwaarde dat alles via hen wordt geregeld ; als u zelf de takeldienst kiest en organiseert is latere tussenkomst uitgesloten. Bijkomend voordeel is dat de takeldienst aangesteld door uw eigen verzekeraar uw wagen naar een door hen erkend hersteller zullen brengen, tenzij u dat duidelijk anders verkiest. Bij technische bijstand of reisbijstand bij een typische Assistentie verzekeraar is het vrij logisch dat u hen contacteert. Deze speciale verzekeringen kan u contacteren vanuit zowel binnen- als buitenland. Zij verlenen u dan via hun daarop afgestemde internationale organisaties, de beste service. Naargelang de door u gekozen formule geldt dit zowel voor uw wagen als voor uzelf en uw gezin en regelen ze assistentie en repatriëring waar en wanneer nodig.

AG Insurance

T: 0800/55505 (in België)
T: 0800/55505 (in buitenland)

ALLIANZ

T: 02/773.61.13 (in België)
T: 02/773.61.13 (in buitenland)

AXA

T: 02/550.05.55 (in België)
T: 02/550.05.55 (in buitenland)

Baloise

T: 0800/13444 (in België)
T: 0800/13444 (in buitenland)

CAR GLASS

T: 0800/136.36 (in België)
T: 0800/136.36 (in buitenland)

Europ Assistance

T: + 32 2 533 75 75 (in België)
T: + 32 2 533 75 75 (in buitenland)

Schadegeval melden via onderstaand formulier

Alle velden zijn verplicht

bv. 24/10/2020