NV Qualitass heeft haar roots in Vilvoorde. In 2016 verhuisden we naar Grimbergen van waaruit wij onze klanten verzorgen naar alle windstreken toe, Brabant, Brussel en ook ver daarbuiten.

Ons kantoor is al 25 jaar een onafhankelijk verzekeringsmakelaar en advies-verstrekker met een stevige kwaliteitsreputatie bij klanten en partners.

Wij zijn een team van 9 professionele en enthousiaste verzekeringsspecialisten. Elk teamlid heeft een 100% back-up tijdens afwezigheden en dus kunnen wij onze klanten ten allen tijde de juiste service verlenen.

NV Qualitass SA

Vilvoordsesteenweg 166
1850 Grimbergen

Tel. +32 02 251 06 21
Fax: +32 02 252 41 67

info@qualitass.be
www.qualitass.be

Wij verhuizen slechts enkele kilometers maar wel met grote voordelen voor u!

  • Het nieuwe pand is gelegen op de grens tussen Vilvoorde en Grimbergen, meer bepaald op de hoek van de Vilvoordsesteenweg en de Spaanse Lindebaan.
  • We zijn zeer goed bereikbaar vanaf de gewestwegen en de Brusselse Ring.
  • Parkeerplaatsen, exclusief bestemd voor onze klanten en dit langsheen de Spaanse Lindebaan.

Neem rechtstreeks contact op met onze medewerkers

Dolphen Karin

Bestuurder
karin.dolphen@qualitass.be

Gobin Guy

Bestuurder
guy.gobin@qualitass.be

Metsue Sonja

Schadebeheer
sonja.metsue@qualitass.be

Nobels Pierre-Alexandre

Beheer polissen
alex.nobels@qualitass.be

Ramakers Martijn

Beheer polissen
martijn.ramakers@qualitass.be

Siroux Fabienne

Beheer polissen
fabienne.siroux@qualitass.be

Vandeput Els

Schadebeheer
els.vandeput@qualitass.be

Vansteen Joris

Beheer polissen / Schadebeheer
joris.vansteen@qualitass.be

Ickx Raf

Beheer polissen
raf.ickx@qualitass.be

Qualitass gaat elke dag opnieuw voor service en kwaliteit, waarbij uw belang als cliënt voorop staat. Qualitass doet daarbij haar uiterste best, maar toch kan het zijn, dat u ontevreden bent of andere verwachtingen over de dienstverlening had. Hieronder leest u, op welke wijze u over Qualitass een klacht kunt indienen en wat u daarbij van Qualitass kunt verwachten.

Hoe kunt u een klacht over Qualitass uiten?

Als u over een dienstverlening van Qualitass ontevreden bent, kunt u uw klacht zowel bij Qualitass indienen. Bij Qualitass kunt u uw klacht op de volgende wijzen uiten:

    • Schriftelijk:
      • Per e-mail naar de klachtendienst van Qualitass : info@qualitass.be.
      • Per brief naar Qualitass SA, Klachtendienst, Vilvoordsesteenweg 166,1850 Grimbergen
    • Mondeling:
      • Per telefoon naar de klachtendienst op nummer 02 251 06 21.

Wat kunt u van Qualitass na het indienen van een klacht verwachten?

Qualitass garandeert een eerlijke, efficiënte en vertrouwelijke behandeling van uw klacht.

Zodra Qualitass uw klacht heeft ontvangen, start de verantwoordelijke van de klachtendienst een objectief onderzoek op. U ontvangt u binnen 3 werkdagen na ontvangst van de klacht een ontvangstmelding, waarin ook de verdere aanpak van uw klacht wordt geschetst.

De verantwoordelijke voor klachtenbeheer, die binnen Qualitass een onafhankelijke rol heeft, volgt de behandeling van uw klacht en waakt erover, dat uw klacht objectief wordt onderzocht. Nadat het onderzoek is afgerond, ontvangt u van Qualitass een schriftelijke reactie op uw klacht. Afhankelijk van het resultaat van het onderzoek komt Qualitass geheel of gedeeltelijk aan uw verzuchting(en) tegemoet of handhaaft Qualitass haar standpunt.

Als Qualitass haar standpunt handhaaft of uw eis(en) slechts gedeeltelijk inwilligt, hebt u nog de mogelijkheid, om uw klacht bij de Ombudsman van de Verzekeringen in te dienen (1000 Brussel, de Meeûssquare 35, tel. 02/547.58.71 – fax. 02/547.59.75 -info@ombudsman.as, www.ombudsman.as)

U kunt van Qualitass de volgende reactietijden verwachten:

  • Versturen ontvangstmelding van uw klacht:
    • 3 werkdagen na de ontvangst van uw klacht, tenzij er u binnen 5 werkdagen een antwoord op uw klacht kan gestuurd worden.
  • Versturen eerste inhoudelijke reactie op uw klacht, zonder dat er u een ontvangstmelding is gestuurd:
    • 5 werkdagen na de ontvangst van uw klacht.
  • Versturen eerste inhoudelijke reactie op uw klacht, nadat er u een ontvangstmelding is gestuurd:
    • 1 maand na het versturen van de ontvangstmelding. Als deze termijn uitzonderlijk niet gehaald kan worden, ontvangt u daarover een bericht met uitleg over de vertraging en het verwachte tijdstip, waarop Qualitass een standpunt kan innemen.

Neem contact op via onderstaand formulier

Alle velden zijn verplicht

Waar kan u ons vinden?